ارسال فایل حجیم در ایمیل روش دوم

ارسال فایل حجیم در ایمیل یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد و سازمان ها با آن روبرو می گردند. در این مقاله قصد داریم روش دیگری از نحوه ارسال ایمیل با محتوای پر حجم را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه فایل های سنگین و حجیم در ایمیل ارسال کنیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای ارسال فایل حجیم در ایمیل، استفاده از سرویس‌های ابری است. برای مثال می‌توان از سرویس‌هایی همچون Dropbox، Google Drive یا OneDrive نام‌ برد. فایل مورد نظر را در سرویس ابری آپلود کنید. سپس با به‌ اشتراک گذاشتن فایل مذکور، لینک مورد نظر را برای افرادی که می‌خواهیم ارسال نمایید. افرادی که لینک را دریافت کرده اند، می‌توانند با کلیک روی آن، فایل مورد نظر را دانلود کرده و از آن استفاده نمایند.
اگر از کاربران سرویس‌های ایمیل Gmail یا Outlook.com باشید، می‌توانید از سرویس‌های ابری Google Drive و SkyDrive که از طریق حساب کاربری ایمیل‌تان در دسترس هستند، استفاده کنید. کافی است در حال ارسال ایمیل با کلیک روی آیکون Google Drive و SkyDrive فایل مورد نظر خود را در صورت وجود، انتخاب و در غیر این‌صورت با آپلود کردن در سرویس ابری موردنظر از طریق پست الکترونیک به اشتراک بگذارید.
اگر از سایر سرویس‌های ابری مثل Dropbox و یا OneDrive استفاده می‌کنید، فایل‌های مورد نظر را با استفاده از امکانات ارائه شده در پنل کاربری به اشتراک بگذارید. برای مثال در Dropbox بر روی فایلی که مد نظر شماست، کلیک راست کنید. سپس گزینه Share را انتخاب نمایید. اکنون لینک اشتراکی را دریافت کرده و در اختیار سایرین قرار دهید. یا درون ایمیل بارگذاری و ارسال کنید.

مقالات مرتبط:

ارسال فایل های بزرگ (روش اول)