جستجو در اوت لوک

جستجو در اوت لوک، به پیدا کردن سریع یک ایمیل خاص در بین سایر ایمیل‌های موجود در اینباکس اشاره دارد. نرم افزار اوت لوک، ابزارهای جستجوی سریع را در اختیار شما قرار می‌دهند. این ابزارها بسیار پیشرفته‌تر از نوار Search Inbox در قسمت بالای Inbox شماست. در ادامه، بخش Search اوت لوک را مورد بررسی قرار می‎‌دهیم .

شما می‌توانید برای جستجو بهتر فیلتر‌های جزیی‌تری را در نظر بگیرید. مثلا، ایمیل‌هایی را جستجو کنید که نام فایل پیوست آنها حاوی لغت و یا موضوع خاصی است.

برای جستجو در اوت لوک از روش زیر اقدام نمایید:

ابتدا در قسمت نوار منو کلیک کنید.

سرچ در اوت لوک 01

صفحه ای پیش روی شما باز می شود. بر روی گزینه More کلیک کنید.

اکنون، لیستی از فیلترهای مختلف در مقابل شما باز می‌شود. می‌توانید بر مبنای نیاز و هدف خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. ( در اینجا ما فیلتر “Bcc” را انتخاب کردیم).

پس از آن، با کلیک بر روی فیلتر مورد نظر، کادری را خواهید دید. بر مبنای اسم یا ایمیل مورد نظر، می‌توانید جستجو در اوت لوک را ادامه دهید. فقط کافیست در نوار فیلتر آن را تایپ کنید.

با نوشتن کلمه مورد نظر، ایمیل (یا ایمیل‌هایی) که با کلمه مورد نظرتان ارسال شده باشند، از میان سایر ایمیل‌ها گلچین شده و برای شما نمایش داده خواهد شد. ما کلمه “visitor” را انتخاب کردیم.

همان‌طور که دیدید، جستجو در اوت لوک اصلا سخت و پیچیده نیست. می‌توانید سایر فیلترها را نیز امتحان کنید. این روش زمان بیشتری را برای شما ذخیره می‌کند و سرعت عملکرد شما را افزایش می‌دهد.

مقالات مرتبط:

  1. طریقه زمانبندی ارسال ایمیل با تاخیر در outlook
  2. انتقال خودکار ایمیل های outlook با استفاده از رول